- Odwiedziny: 6440895
- Do końca roku: 237 dni
- Do wakacji: 44 dni
Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Pniewach
-
Statystyki
-
Kalendarium
Środa, 2024-05-08
Imieniny: Kornela, Lizy
Dobre nawyki dają wyniki - gimnastyka umysłowa matematyka.
Innowacja matematyczna.
Cele:
- powtórzenie i utrwalenie bieżącego materiału z lekcji w formie krótkich pytań i odpowiedzi,
- zwiększenie motywacji do nauki,
- poprawne używanie języka matematycznego,
- uczenie przełamywania własnych zahamowań i nieśmiałości,
- rozwijanie poczucia własnej wartości poprzez osiąganie sukcesów
Spodziewane efekty:
- poprawa wyników nauczania,
- sprawniejsze posługiwanie się tabliczką mnożenia i dzielenia, wzorami, potęgami i pierwiastkami, procentami itp.
Opis:
Raz w tygodniu, w każdej klasie 4-8 uczniowie podczas wejścia do sali matematycznej lub w klasie, na początku zajęć, będą odpowiadali na krótkie pytania z zakresu:
- tabliczki mnożenia i dzielenia,
- wzorów matematycznych,
- krótkich działań na ułamkach lub liczbach ujemnych,
- obliczania kwadratów i sześcianów liczb,
- wyznaczania pierwiastków kwadratowych i sześciennych,
- obliczeń procentowych itp.
Zakres pytań będzie dobierany do realizowanego tematu lekcji lub założonego przez nauczyciela celu lekcji.
- powtórzenie i utrwalenie bieżącego materiału z lekcji w formie krótkich pytań i odpowiedzi,
- zwiększenie motywacji do nauki,
- poprawne używanie języka matematycznego,
- uczenie przełamywania własnych zahamowań i nieśmiałości,
- rozwijanie poczucia własnej wartości poprzez osiąganie sukcesów
Spodziewane efekty:
- poprawa wyników nauczania,
- sprawniejsze posługiwanie się tabliczką mnożenia i dzielenia, wzorami, potęgami i pierwiastkami, procentami itp.
Opis:
Raz w tygodniu, w każdej klasie 4-8 uczniowie podczas wejścia do sali matematycznej lub w klasie, na początku zajęć, będą odpowiadali na krótkie pytania z zakresu:
- tabliczki mnożenia i dzielenia,
- wzorów matematycznych,
- krótkich działań na ułamkach lub liczbach ujemnych,
- obliczania kwadratów i sześcianów liczb,
- wyznaczania pierwiastków kwadratowych i sześciennych,
- obliczeń procentowych itp.
Zakres pytań będzie dobierany do realizowanego tematu lekcji lub założonego przez nauczyciela celu lekcji.
A. Ciszak