- Odwiedziny: 6440803
- Do końca roku: 237 dni
- Do wakacji: 44 dni
Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Pniewach
-
Statystyki
-
Kalendarium
Środa, 2024-05-08
Imieniny: Kornela, Lizy
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ KROPKI
Cele:
- Pomoc w odkrywaniu talentów,
- Poznawanie swoich mocnych strony
- Prezentowanie talentów
Czas realizacji: od 11 – 15 września 2017 r.
Adresat: uczniowie klas 2 i 3 - edukacja wczesnoszkolna
Koordynator : Aleksandra Krzyżańska
Formy pracy: praca w zespołach klasowych
ZADANIA SZCZEGÓŁOWE:
- Zaproszenie do obchodów,” ubieranie się w kropki”
- Nauka piosenki pt. „Kropka”
- Obejrzenie filmu – poznanie historii Vashti
- Rozmowy, refleksje na temat mocnych stron, pokonywania słabości, wzajemnej pomocy, odkrywanie talentów, budowanie dobrej atmosfery sprzyjającej rozwojowi.
- Motywem przewodnim jest kropka - powstają kropkowe dzieła sztuki, matematyczne łamigłówki, zagadki i przysłowia, drzewa talentów, praca z tekstem, rebusy, kodowanie alfabetem Braille`a, zajęcia ruchowe z kropką, sesja fotograficzna, tabletowe kropki – do wyboru przez wychowawcę klasy.
- Wystrój klasy
- Podsumowanie – krótka, pisemna wypowiedź, prezentacja działań na szkolnej stronie wwww.
STRONA DLA NAUCZYCIELI - TUTAJ
PODSUMOWANIE PROJEKTU
W tym roku, po raz pierwszy w naszej szkole, 15 września obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Kropki. To był bardzo radosny dzień, inny niż wszystkie. Wielu uczniów i nauczycieli, aby uczcić ten dzień ubrało się w kropki. Dzieci opowiadały o swoich pasjach i zainteresowaniach. Każdy z naszych uczniów ma talent. Mamy wśród nas talenty plastyczne, muzyczne, sportowe, techniczne i wiele, wiele innych.
Uczniowie klas II– III :
- Oglądali film o małej Vashti, który pozwolił zrozumieć, że każdy z nas ma jakiś talent i najważniejsza jest wiara w swoje możliwości.
- Słuchali i śpiewali napisaną specjalnie na tę okazję piosenkę.
- Czytali teksty ze zrozumieniem i wykonywali do nich prace plastyczne.
- Tworzyli plastyczne dzieła, których motywem przewodnim były kropki.
- Liczyli kropki, dodawali je lub mnożyli
- Kodowali, a potem za pomocą specjalnej aplikacji „ożywiali” rysunki z kropką
W efekcie końcowym powstała galeria prac uczniowskich w klasach i na holu szkoły.
Zachęcamy do obejrzenia naszych prac